Väninnan har åkt hem....

image430
Tågstationen i Finska Kolari

Jag körde min vän till tåget i går kväll
efter fyra härliga dagar och sena kvällar.

Över 700 cycklister från Estland hade i 2 dagar cycklat
i finska lappland och skulle nu hem,

Om ni tittar noga på bilden så ser ni min röda bil
jag körde som jag brukar när jag  lämnar av tåg
resenärer ,nära perrongen.

När jag skulle därifrån så fanns väskor, cycklar bakom bilen..
efter en timmas väntan och hjälp av en gentleman kom jag i väg

Man lär så länge man lever...

Kommentarer
Postat av: Loketine

Very resourceful, thank you dave

Postat av: Sara

Intressant blogg du har! Jag har kollat igenom några av dina andra blogginlägg och jag diggar vad jag ser :D.

2011-05-07 @ 14:26:15
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback