Snön har kommit ..och jag åker iväg:-)

43875-356

Så här ser det ut hos Mig ,snön har kommit allt känns som det skall så här års.
Om 3 timmar sätter jag mig på tåget till Helsingfors
Räkningarna är betalda
blommorna vattnade
nu skall jag packa väskan
ta med lite älgkött, suovas (lättrökt renstek)
kaffeost..och en del andra små presenter.
Vänninan har gjort redan program  det blir, konstutställningar
teaterbesök och besök på graven Jaakko Tolvanen (konstnären som jag skrivit om )

Jag kommer nog och sakna bloggen  men jag önskar alla bloggbesökare en trevlig vinter
och välkommen tillbaka ,kommer hem den 2 nov om allt går enligt planerna.

Kommentarer
Postat av: Camilla

oj vackert med all snö! vill göra snöänglar!
Här BLÅSER det, vi får se om det blir lika illa som Gudrun
Trevlig resa och kram

Postat av: Nalle

Trevlig resa Karin ! Kommer sakna dig, men det är ju inte så långvarigt. Trevligt med konstutställningar. Du har väl plockat ned kameran.
Vi "hörs" när du kommer hem
Kram

2006-10-26 @ 22:25:19
Postat av: Jonas

Du!
Ja det där bild är mycket och väldigt lik bild som finns i Jockfall hos min föräldrarna..... de bor i farfar o farmors hemmet, du minns kanske vart det är?!!
ut på gården finns det mycket tall, gran och såna...
kram
Jonas

2006-10-26 @ 23:18:50
Postat av: Inga M

Ha en trevlig resa! Lite avundsjuk är jag på att få gå på konstutställningar i Helsingfors. Vi får väl se bilder fr resan senare?

2006-10-27 @ 06:54:44
URL: http://inga.blogg.se
Postat av: Nalle

Grattis på födelsedagen...och välkommen hem!
Jag har tagit en liten paus från bloggandet, men kommer tillbaka.
Kram

2006-11-01 @ 23:59:18
Postat av: Camilla

hejsan och VÄLKOMMEN hem om du nu har kommit hem!
Kramis

2006-11-02 @ 08:28:32
URL: http://rainred.blogg.se
Postat av: Karin

Camilla tack för hälsningen, det blåste mycket i Helsingfors,men på Söndag var det strålande väder.
Nalle tack för hälsningen, visst hade jag kameran med ,var på 2 olika konstutställningar, men det är ju förbjudet och fotografera.
Inga M jag kan förstå om du är avundsjuk men du gör ju så mycket annat roligt.
Jonas roligt att du tittar in här,det var längesedan jag var till Jokkfall, kör ju ofta förbi vägskälet men det blir inte och svänga in där.

2006-11-03 @ 23:23:16
Postat av: Miss Gallery 2008

Wonderful site. Please continue this great public service.

2008-05-14 @ 08:09:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback