En blomma till min dotter......

43875-349

Jag vill ge en blomma till min dotter.

Läser hennes blogg och får veta mer om hennes liv under skoltiden.....
Tack Anne-Maj för allt som du skriver i din blogg ......du får mig också och minnas .

Kommer ihåg att samma sjuksköterska , så fort du var lite förkyld  så fick Du en pencelin kur
Jag kontaktade henne och begärde att hon kontaktar mig innan

Jag är säker på att jag som förälder inte var populär på skolan.

Men fick i sommar veta av  Rektorn på skolan att dom får
 tacka Mig och Anne-Maj för alla dom krav vi ställde på skolan ,
och att skolan nu är en av dom bästa dövskolor.

För att ni skall förstå denna artikel läs min dotters blogg:
http://anne-maj.blogspot.com/

Kommentarer
Postat av: Nalle

Få se om det går att kommentera idag.
Igår stod det här att din blogg inte längre existerade. Det är knas på blogg.se.
Iaf så beundrar jag Anne-Maj för hennes styrka.
Läser på hennes blogg, men har inte kommenterat där än. En mycket bra och intressant blogg är det.
Kram

2006-10-20 @ 09:12:30
Postat av: Anne-Maj

Karin, Tack!
Det var bra att föräldrar var engagerade i sina barn skolgång, det med avståndet var svårt så att de flesta inte orkade eller vågade.

Tack Nalle, för den fina kommentaren.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback