Torrnåls grafik av Karlo Hilden.Sysmän kyrklockor.



43875-359
©karin magnström

Denna fina tavla fick jag som födelsedags  present av min vännina...
som ni ser är tavlan signerad 1938 och bilden föreställer kyrklockan
i Sysmä  i Finland  Karlo Hilden .

Jag skall göra Julkort till min vännina av konstverket...
har i många år gjort julkort till henne av Hans tavlor, hon skickar ungefär 70 kort
till vännerna i Finland,Sverige och Danmark.

Jag har många fina tavlor av Karlo Hilden som jag fått av min vännina.

Kommentarer
Postat av: Camilla

jättevackert!!
Härligt med såna vänner!
Ha en skön dag!

Postat av: Nalle

Å vilken fin present! Jättevacker!
Ha det så bra

2006-11-03 @ 09:45:21
Postat av: Karin

Tack Nalle och Camilla
ha en trevlig helg

2006-11-03 @ 10:34:54
Postat av: Eskilastrid

Very useful information. Thank you!

2008-11-26 @ 09:03:58
URL: http://eskilastrid.myblog.es

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback