Nyheter från Nepal...tack vare bloggen....

43875-362
Fruktfatet hos min vännina.

Tänk att få vakna tidigt en morgon och få läsa om dotterns Nepalhälsningar
Det kan Ni bloggare också göra om ni går på Anne-Majs blogg
http://anne-maj.blogspot.com/  ( gå in på kommentarerna)

Jag kan inte i ord säga den glädje jag känner  för Hennes resa till Nepal
för dagens utveckling, att hemma kunna följa  i hennes blogg om dagarna där.


I går kväll var jag till Kangos ,Riksteatern visade lägenhets teatern
 Önskekonsert med Cecilia Nilsson om ensamhet . (Cecilia är född Kangos.)

I dag väntar konstutställning i den nya centrumhuset , tända ljus på graven. köttsopa i min hemby ,minneshögtid i kyrkan

Nej nu måste jag äta frukost och gå till dagens olika aktiviteter.

Kommentarer
Postat av: Nalle

Det är mycket du planerat. Hoppas helgen blir fin.
Jag följer Anne-Maj på bloggen.
Kram

2006-11-04 @ 09:58:31
Postat av: Karin

Tack Nalle, det blev ingen konstutställning min vännina hade läst fel det skulle bli den 11 nov , tur var väl det så blev det lite mindre..
Va roligt att du följer henne på bloggen.
kram

2006-11-04 @ 12:16:58
Postat av: Ninni

Nu undrar jag bara var det så att du hade födelsedag igår???
Om jag har rätt så grattis i efterskott..ha en skön helg, kram

Postat av: Karin

Tack Ninni för grattisen, i dag söndag är jag trött,bäst och ta på kläderna och gå ut,går ännu i morgonrock.
kram Karin

2006-11-05 @ 13:48:36
Postat av: Ninni

Då kom jag ihåg rätt!!

2006-11-05 @ 19:54:35
URL: http://ninni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback