Gungbjörn i finska Kolari

43875-368

Gungbjörn i Finska Kolari

Nallebjörn är inte bara kramdjur i Finska Kolari finns den som Gungbjörn.

Skulle vela gå i ide som Björnen ....dagarna blir kortare och kortare när
solen inte tittar fram , man är tröttare och tröttare på kvällarna.
Jag är ledig i dag ,städar lite men  har också en hel del ärenden in till samhället
Har rensat lite i frysen och lagat mat ,som  är lätt och ta fram till lunchen eller middan.
när man jobbar.

Ha en bra dag alla bloggare

Kommentarer
Postat av: Camilla

tack detsamma! Ska nog vila ikväll, har ont i huvudet och snuvan är bara jobbig... blää kanske ett bad skulle göra lite bot!
Kramis

Postat av: Anonym

Vilken fin gungbjörn. Den var ovanlig.
Ha det så bra själv Karin !
Kram

2006-11-13 @ 23:04:48
Postat av: Nalle

Det var jag som skrev det ovan

2006-11-13 @ 23:05:06
Postat av: Karin

Camilla:Den här årstiden är en riktig förkylningstid...du använder väl mössa ....förut var jag ofta förkyld,då sa en äldre kvinna ,börja använd mössa på vintern då slipper du förkylningen..
och jag har alltid mössa på vintern.....jag tror det hjälper
krya på
kram Karin
Nalle allt kommer affärsmännen på ,men nog var den fin
kram karin

2006-11-15 @ 08:16:23
Postat av: Abellotta

Thanks for your enjoyable site, many good times had ja!

2010-12-02 @ 12:46:16
URL: http://abellotta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback