Fyra tjänstefria dagar....

43875-365

Min nya diskmaskin  ....

Jag är ledig nu i fyra dagar...?????eller tjänstefri...
mycket skall göras eller är planerat...få se hur det blir...

Lite hjälp får jag ju av min nya diskmaskin,
har handiskat några gånger,bara för att jag inte,
ringt kommunen om hårdheten på vatten,köpt maskinsalt,
och noga läst instruktionsboken.
Nu kan jag fylla på och köra igång....
 
I morgon skall min dotter komma hem från Nepal
och på Söndag äldsta dottern från Thailand
Hoppas dom mår bra den ena är väl utvilad,
men Nepalresenären har ju jobbat.

Jag fick en reseberättelse av en god vän från Vietnam,
det hade jag inte väntat men blev mycket glad att han kommihåg mig

Alla kvällar denna vecka har jag varit hemma lite ovanligt förstås
men varit trött , få se hur mycket som blir gjort av de jag planerat......

Och i kväll skall jag titta på idolen Markus hoppas han vinner.

Vänninan i Helsingfors väntar på julkort som jag skall göra,
laga lite mat färdigt (Älgskav) mm

I morgon är det konstutställning dit måste jag gå...

Ha en trevlig helg alla bloggare..

Kommentarer
Postat av: Camilla

Bra då vet vi när Anne-Maj kommer hem, var osäker på det! Jag får önska dig en riktig skön helg!
kramis

Postat av: Nalle

Du har mycket på gång jäämt, inte konstigt att du blir trött:))
Aha! Anne-Maj kommer hem imorgon. Roligt ska det bli att läsa där också.
Fin diskmaskin!!!!
Ha det så bra, och försök ta det lugnt de dagar du är ledig!
Heja Markus!
KRAM

2006-11-10 @ 15:51:09
Postat av: Inga M

Grattis till ny diskmaskin! Det brukar vara suveränt tyst med en ny maskin den första tiden. Det är då man fattar hur mycket den gamla har bullrat.
Ha en trevlig helg!

2006-11-10 @ 17:39:50
URL: http://inga.blogg.se
Postat av: Karin

Tack Camilla och ha en skön helg ....
Nalle ja det skall jag göra man kan planera men allt blir ändå inte gjort..har ringt Anne-Majs flickor och fått veta att hon ringer hem ofta så då är man lite lugnare,Anne-Maj bad ju Dig ta han om morsan och det har du verkligen gjort..:-))
Inga visst är det bra med en ny diskmaskin (men saknar den gamla)
Min vän frågade om han skulle ta bilen i motorvärmare ifall jag skulle ut med bilen ..men vet inte riktigt hur jag gör....
har gjort prover på julkort till min vännnina som jag skall skicka i morgon

2006-11-10 @ 18:21:17
Postat av: Ninni

Ny diskmaskin...svårt att leva utan, det är såå tråkigt att diska för hand!

Ha en riktigt skön helg, kram

2006-11-11 @ 10:50:40
URL: http://ninni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback