Parkeringsplats......

43875-97

Parkeringsplats.........

Det här är en parkerigsplats efter vägen....

Var har vi våra parkeringsplatser i livet????

Ibland känns det att man behöver en
parkeringsplats,
Ja , men min blogg har varit parkerad under
helgen,
Själv har jag varit på Partikongress
en mycket givande sådan.
Nu börjar valarbetet...........
Jag får Parkera teatern på en lämplig parkerings plats.....

Trevlig vår önskar jag...eller är det sommar man säger ,
nu när vi gått över till sommartid????




Kommentarer
Postat av: Lyckliga Grodan

trevlig sommar på dej också..

Postat av: Nalle

Sommaren är verkligen långt borta, men när den väl kommer så ska du naturligtvis ha en bra sådan
Nalle

2006-03-27 @ 09:18:02
URL: http://www.nallesfoto.blogg.se
Postat av: raffe

Tyvärr mormor min blogg funkar inte men snart kommer jag igen.....:-D Partikongress...hmmm...vore kul att kongressa med dig....men vilket parti?

2006-03-28 @ 07:43:23
Postat av: Karin

Hejsan Raffe roligt att du tittar in ,hoppas din blogg funkar snart, parti ?? jag tar det efter valet om det går bra för oss(hemligt så länge)
Lykliga grodan och Nalle tack för sommar hälsningar, tiden går så fort så snart är vi nog där.

2006-03-28 @ 08:38:32
URL: http://www.mormors.blogg.se/
Postat av: Vetleadriana

Nice site - pity you have to go to such lengths to moderate it.

2010-05-06 @ 10:00:53
URL: http://vetleadriana.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback