Sidvisningar..Tack alla besökare......

43875-197
Foto: Jenny Magnström


Totalt antal sidvisningar: 11646

Bilden får vara som en symbol  för Er Alla som söker sig  till min BLOGG

Den 6 juni hade jag 10.000 sidvisningar..(jag är barnsligt stolt över statestiken får man vara det???)

Kommer med mera bilder från mina två veckor i Dalarna..


Hoppsan tiden bara rinner i väg bäst och lämna bloggen en stund ,
 nu måste jag göra något annat

väskorna skall tömmas ,tvätten skall tvättas och visst måste jag laga lite mat här hemma också..
men  inte för sju personer bara för två....det gäller och minska rätt på portionerna :-)


Tack för Era besök Välkommen åter....( skyltar  som man ser efter vägarna när man lämnar olika samhällen)


Kommentarer
Postat av: Anonym

många besökare, ungefär lika många som hela sundsvall och sen får vi nog ta lite av timrå också!
lev väl - ska läsa mer i din blogg, när jag orkar!
"laten" - du vet!

Postat av: Nalle

Oj så många besökare! Va roligt ! Förstår att det är mycket att göra nu, det är ju heller ingen liten sträcka du åkt. Ta det lugnt. Bloggvännerna är tåliga.
Kram

2006-07-15 @ 16:03:42
URL: http://www.nallesfoto.blogg.se
Postat av: Nalle

Hej Karin.
Jag trodde absolut inte att du trodde (!) att jag gjort om min bild. Nej, nej förstod att det var på skoj.
Trevligt att du är tillbaka tycker jag.
Har saknat dig.
Karm

2006-07-18 @ 10:24:05
URL: http://www.nallesfoto.blogg.se
Postat av: Nalle

Skriver för fort, Kram naturligtvis hehehehe!

2006-07-18 @ 10:24:30
URL: http://www.nallesfoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback