Hälsningar från Dalarna......

43875-189


Portalen till Tornedalens teaterplats vid Torneälv.....

Nu visas Hemsöborna i Pajala..........Kunde inte gå på varken
 Erkki och Laura eller Hemsjöborna  föreställningar som båda körs nu.....
 också Pajala Marknad......Sveriges största...

2 veckor hos mina Barn,barnbarn och svärson.......går före allt detta
Njuter av sol och lätta dagar endast ansvarig för Lunch och Middag...

Mellan flickan ser till att jag får havregryns gröt till frukost.... ..
Tjejerna är mycket duktiga......
Alla plockar efter sig efter måltiderna......

Bästa platsen på jorden är Dalarna ...........Min semester  är alltid i Dalarna
Visst är det långt hit.105 mil  Körde på natten.....mindre trafik......

Hoppas bara att det skulle bli lite svalare.........

Jag önskar alla Bloggbesökare sköna sommardagar........



Kommentarer
Postat av: SolSkuggan

Så Synd att allt sammanfaller, men visst är det så att barn och barnbarn går före.
Dalarna är verkligen vackert, och ett av mina favoritlandskap.
Här är det riktigt skönt nu, lite svalare och igår blåste det massor, passade på att utnyttja vinden som arbetskraft för att få flera tvättar torra.

Postat av: Nalle

Säger som Solskuggan så synd att allt sammanfaller.
Men du verkar ha det så bra i Dalarna!!
Ha en fortsatt fin semester!
Kram
Nalle

2006-07-06 @ 20:48:36
URL: http://www.nallesfoto.blogg.se
Postat av: Camilla

Njut av samvaron med barn och barnbarnen!!!
Kramis

2006-07-06 @ 21:01:30
URL: http://rainred.blogg.se
Postat av: Karin

Nalle...om jag skall vara riktigt ärlig så är det skönt och vara här och ta det lungt med familjen..
Värmen och all stress hemma hade inte varit någon semester..
Camilla visst njuter jag av och vara med familjen här....
Men det är inte alla här som tar det lungt....förstår inte varifrån dom får alla krafter????
Stannar här till torsdag nästa vecka ..åker till Umeå..bokar stuga där och fortsätter sedan hem...

2006-07-06 @ 22:59:44
Postat av: Tomnatasha

NICE AND WONDERFUL SITE

2010-12-02 @ 14:52:36
URL: http://tomnatasha.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback