Gott Nytt År önskar...

43875-17


Gott Nytt År önskar....Dina vänner i Siljansbygden..

Jag får denna fina almanacka varje År som jag är så stolt över, 
Får även tidningen Siljan Runt på Sommaren, Jag har fått den
i 10 års tid,

Första åren min dotter bodde i lägenhet då bodde vi på campingen
efter det får jag post från Siljan Turism  (glad för hälsningen även om
man inte gillar reklam)

Vi åker ner till Dalarna minst 2 gånger varje år.....Är glad föra att min
dotter med familj bor just i Dalarna där det är så vackert.
Visst är det långt  och man saknar dom ...


Kommentarer
Postat av: Anne-Maj

Va? Jag får ingen någon sådan:-) Dessutom får jag inga nyårshälsningar från Pajala!

Postat av: Karin

Har du brukat få från Pajala..någon gång kommer jag ihåg att man kunde gå på Pajala kommuns hemsida och önska om man ville skicka en almanacka, men när Arne Lund sluta på hemsidan så besöker jag sällan sidan (jag tycker inte den är så bra mera)

2006-01-16 @ 09:50:39
Postat av: Erlingzara

Greetings from Arlington, Texas! Nice site!

2009-07-16 @ 10:49:35
URL: http://erlingzara.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback