Framtidskalender

43875-13

Hejsan
Nu är jag tillbaka , men skäms för att jag glömt min vänninas födelsedag,
Men nu hoppas jag att det blir bättre ordning med "Framtidskalender"

Före jul fick jag en katalog från Pedagogförlaget och såg denna kalender
som jag säkert kommer och ha nytta av.
Alla mina arbetskamrater fick den , och blev mycket glada över den,

Tänkte titta in till min vännina med en sådan i går, men bestämde att gå till veckan.
får sedan veta att  hon hade födelsedag i går .
I dag när jag ringde henne så sa hon att café ovan öppnat igår,
förstod att hon hade  födelsedag.

Det är inte bara henne jag glömt, mina barn , barnbarn svärsöner
(men precent får dom alltid kanske inte rätt dag men omkring)
den enda som jag inte glömmer det är min son ,

Det är nog för att han Alltid vill ha Rönnbäcks lax till midsommar
då han fyller år, och det får han varje midsommar.

Nu har jag framtidskalender som jag skall skriva in mina vänner och familjens
födelsedagar. Den kan man beställa från Pedagogförlaget .





Kommentarer
Postat av: Anne-Maj

Hon brukar påminna om mina syskon, eller någons födelsedag! Men jag kommerihåg bara min make, flickornas och min egen mamma. De övriga har jag glömt! (När fyller Rolle år?)

Postat av: Karin

Va fort du kom med kommentaren du vet ju att jag inte är säker på rätt dag men månad. Rolle 1 juli
han firade sin 50 års dag hos ER kommer du i håg att vi stannade 1 hel månad, han sa nu också vid jul att han känner sig hemma där fast han inte kan språket

2006-01-14 @ 13:59:59
URL: http://www.mormors.blogg.se/
Postat av: Helene N

Hej! Jag har hittat hit via någon annan ... Fin blogg och mycket vackra bilder!

2006-01-15 @ 09:20:23
URL: http://www.nordmark.nu/dagbok.htm
Postat av: Karin

Tack Helen roligt att du tycker om mina bilder..
jag älskar min digitalkamera ,har alltid med den

2006-01-15 @ 12:56:21
URL: http://www.mormors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback