Tyst det är i huset..

43875-362

Det är tyst i huset ,alla är ute och handlar julklappar..
Jag kokar köttsoppa som barnen brukar önska när jag kommer hit.

Dottern tyckte att jag skulle ta det lungt..själv har hon fullt upp tycker jag...

Barnen har åkt med Sambon till en loppis, som dom alltid gör när vi är här.

Själv skall jag göra inköp i mataffären....Och barnen får nyårsklappar av mig

skall fråga föräldrarna vad dom behöver i klädväg..(mellandags rea)

Hoppas vi får lite mer snö..hemma är det tö....snön regnar bort igen..

Trevlig Helg önskar jag er alla


Kommentarer
Postat av: Nalle

Hej hej ! Här finns inte heller någon snö.
Ha det så bra

Postat av: Camilla

välkommwn till min blogg!

2006-12-23 @ 22:39:43
URL: http://rainred.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback