Tankar i adventstid....

43875-373
Tomtar gjorda av duktiga ledare på träffpunkten

Jag gjorde ett besök på Träffpunkten för Daglediga och såg dom fina tomtarna..
köpte lite ull av dom..som jag ska ta med till mina barnbarn nere i Leksand
så tjejerna kan göra lite julklappar .

En av mina barnbarn var på besök förra helgen och hon nåltovade en fin
jultavla av ull.


Längtar....längtar ..och hoppas .......

Dottern har  börjat och skriva om Godfredy, Julia och Gottelina

Vill ni läsa om dom så kan ni göra det på.
http://anne-maj.blogspot.com/

Trevlig Advent (nu måste jag till jobbet)

Kommentarer
Postat av: Nalle

Heja Övertorneå! Marcus vann!!

Postat av: Karin

Tack Nalle
Sov en stund när jag kom hem från jobbet ,bara för att hålla mig vaken, det är bara 10 mil från mig till Övertårneå , känner många släktingar till han.
När min äldsta dotters familj kom hem från Thailand så träffade dom Markus på Arlanda
och dotter dotter fick autograf av han och hon blev fotad med Markus.
Oj va glad hon skall vara nu när han vann.
Själv har jag röstat på han hela tiden.
trevlig Advent
kram Karin

2006-12-01 @ 23:36:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback