Gardiner av snö :-)

43875-380
I0 Dec  +1grader

På morgonen när jag tittar ut så ser jag att jag har gardiner av snö på utsidan.

I dag har jag ett mötte kl 12.00 förstår inte folk som ordnar möte mitt på dagen .....

Kl 18.00 julkonser i kyrkan

Och nästa vecka har jag julmiddag måndag kväll
Julbord i Kangos på tisdag
Julbord på onsdag i Junosuando
Jul lunch i Pajala  på fredag.

I Morgon måste jag väga mig och se om jag går upp i vikt.
(hoppas inte)

När kan jag se på nobel festen ???

Trevlig andra advent

Kommentarer
Postat av: Nalle

Ojojoj så mycket julbord och andra grejer du ska på.
Snögardinerna var snygga:)) Sådana har vi inte här nere:))
Kram

Postat av: karin

Tack Nalle
Nu har jag ätit dom tre första julborden (maten)
tänkte väga mig före,men tyvär blev det inte så,men vägde mig i går hade i stället gått ner ett kilo sen jag sist vägde mig (tre veckor sedan )
Nu har jag mycket som skall hinnas före julledigheten .....går på semester 19 dec till 8 jan.
kram karin

2006-12-14 @ 08:35:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback