Hjälp vad skall jag fylla väskan med....

43875-254


Kära bloggbesökare.......
kollade på det jag senast skrivit..................
varför skriver jag så mycket om döden, döma .mm.
nu vill jag att ni fyller min väska med
de ni tycker jag skall skriva om..

På lördag kväll skall jag i alla fall på pub Knapsu
där Mikael Niemi presenterar sin Nya bok
Mannen som dog som en lax..
  även han skriver om döden  en hel bok.....????

PS.. FYLL MIN VÄSKA MED FÖRSLAG
(JA jag vet jag har blivit utmanad av "Nalle " men det kommer snart )


Kommentarer
Postat av: Nalle

Jadu...jag tycker du ska skriva det som du själv vill. Ofta är dikter sorgsna. Glada dikter finns det inte så många, tror jag.
Skriv om din resa till Hedenäset och Finland. Det blir skoj att läsa.
Kram

Postat av: Nalle

* Roliga recept är oxå kul att läsa.
* Kanske lite om din vardag.
* Något som är speciellt förr er i norr som inte vi här nere har/gör/äter osv.

Jag är så tacksam Karin för att du skriver ned mina dikter här. Det ska du veta !
Kram igen Nalle!!

2006-08-17 @ 11:26:59
URL: http://nallesfoto.blogg.se
Postat av: Nalle

Du Karin, vi har inte fått läsa om prästvigningen du var på, det skulle vara intressant.

2006-08-17 @ 11:55:39
URL: http://nallesfoto.blogg.se
Postat av: Karin

Tack "Nalle" Dina dikter är mycket fina det finns många som jag läste igår kväll som inte är sorgsna, men för mig har det blivit lita av att jag måste ha en bra bild till det jag skriver om.
Det är ganska lätt och skriva dikter..och samma dikt betyder helt annat en annan gång man läser,(olika sinnestämningar.)

2006-08-17 @ 11:56:12
URL: http://www.mormors.blogg.se/
Postat av: Karin

Ja prästvigningen..jag var på jag tog ju en del bilder också...men läste just då om pul i min dotters blogg och förstod att man inte kan publisera bilder utan personerna tillstånd, så därför blev det inte så mycket den gången ej heller senare bilder på folk om jag inte frågar.
Nu på lördag kväll skall jag gå när Mickael Niemi presenterar sin nya bok då skall jag ta bild på han och fråga om jag kan ta bilden på blogg....Hoppas det går bra....
Tack "Nalle" för att du alltid kommenterar,och tack också för förslagen(vi sitter nu samtidigt och bloggar)

2006-08-17 @ 12:02:22
URL: http://www.mormors.blogg.se/
Postat av: Nalle

Hej Karin: Så synd att du inte kan publicera bilderna från prästvigningen, men jag förstår varför. Mickael Niemi är bra, men han ska inte kasta tårtor i ansiktet på andra. Det tycker jag dessvärre är lite naivt. Men han blev kanske provocrad.

2006-08-17 @ 22:04:52
URL: http://nallesfoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback