FILMJÖLK.....Bollnäs fil, persika smak,långfil ...

43875-231
Kylväska från Dalarna...

Här har kompisen och jag valt persiko och passionsfrukt smak ....
men den fina kylväskan är en gåva från Bollnäsfil....visst är den fin!!!!!


43875-230

Tiden i Dalarna gick fort.........Men jag har ju den fina kylväskan kvar...
bra och ta med den på olika utfärder...som här vid Torneälvstrand på finska sidan.....



43875-229

Tänk attt vi äntligen kom i väg......... men snart är det slut på dagen.....


43875-228

Bollnäs fil med vanilj smak....köpte man två påsar Bollnäsfil så fick man väskan...
Jag ville ha en väska till min dotters familj..så jag köpte fyra påsar....
alltså sex liter (en och en halvliter i en påse)
Så det blev många frukostar och mellan mål med Bollnäsfil......



43875-232

Nu i värmen smakar det gott med långfil frånNorrmejeriet....26grader i dag....


(PS:Bilderna kom i fel ordning )


Kommentarer
Postat av: Nalle

Vilken fin och praktisk väska! Den där med persikosmak har jag inte sett här nere. Verkar god.
Fin bild på dig också, i din nya frisyr.

Postat av: Nalle

Du har fått en utmaning på min blogg. Det handlar om böcker.

2006-08-09 @ 23:52:31
URL: http://nallesfoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback