Alla människor är ensama...tänkvärt

43875-225

Alla

människor

är ensamma –

men

handlingarna

av godhet

lindrar

vår ensamhet,

för vi

upptäcker

att andra

bryr sig

om oss

  

Kom hem torsdag kväll  efter några dagar hos min dotter

på vägen hem ringde jag till min väninna så ville hon att jag skulle titta in

på en kopp kvällste,när jag skulle åka därifrån  så såg jag den finna himlen. 

På fredagen väntade ett läkarbesök efter det åkte jag till Hedenäset

Skulle till tryckeriet som trycker”Nalles ”häften med dom fina dikterna,

men hade otur ,Kristina fanns på Nolia i Piteå

Ringde till en av mina väninnor nyss, hemkommen från Helsingfors,

hon ville att jag kommer på en kopp kaffe, när jag skulle från henne till min bastu väninna
så ringde min mobil, jag hade 6 kg hjortron som väntade på mig hemma,

När jag kom ut från bastun, hade jag meddelande på min mobil med ett meddelande: Vi grillar kom du också. klockan var över 22, då ringde jag vännerna vid grillen

och tackade för inbjudan, och sa att jag måste ta hand om hjortronen som väntade hemma.

Läser lite dikter i boken tänkvärt om vänlighet,Och tycker denna dikt passar perfekt på min dag 


Eller vad tycker ni som läser bloggen ???

 

Men en viktig sak höll jag på och glömma GRATTA MIN DOTTER

som fyllde år men hann med en e-post kl 23.00( hade tidigare under veckan sms:at om presenten)

    

Kommentarer
Postat av: Madonna

Vilka fantastiska bilder.....Du måste ha en otroligt bra kamera oxå antar jag. Skicka in till tidnigarna du kan ju vinna pris vetja.

Postat av: Nalle

Men va synd att du inte träffade Christina ! Men du fick väl kaffe! Annars får jag klaga:(
Ha det bra!
Kram

2006-08-05 @ 16:55:37
URL: http://nallesfoto.blogg.se
Postat av: Anonym

Den dikten var riktigt tänkvärd. och en vacker bild på det.

2006-08-06 @ 21:05:14
Postat av: svartvitan

Den dikten var riktigt tänkvärd och en vacker bild på det

2006-08-06 @ 21:06:22
URL: http://svartvitan.blogg.se
Postat av: Camilla

Tur att man har vänner som man kan ha roligt med! Fick två bilder av A-M som du hade tagit på oss utanför kyrkan, de var fina!
Ha en skön dag!
Kramis

2006-08-07 @ 22:04:25
URL: http://rainred.blogg.se
Postat av: Karin

HEJSAN och tack ,Madonna. svartvitan , Nalle och Camilla för besöket i min blogg..
Har inte skrivit något nytt på grund av spam i mina kommentarer...
hoppas det blir åtgärdat i morgon som supporten lovat....
ha det så bra...

2006-08-07 @ 22:16:51
URL: http://www.mormors.blogg.se/
Postat av: Ninni

vilken otroligt vacker himmel! Och dikten var verkligen fin!
Ha det bra, kram

2006-08-08 @ 17:16:27
URL: http://ninni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback