Min nya färg och frisyr......

       
Min nya färg och frisyr.......
Jag skulle fortsätta med vårstädnigen som tar så mycket tid ....jobbar man veckorna så får man
städa när man är ledig...tog paus och gick till min underbara granne och fråga när hon hade tid och klippa mig(hon har gjort det dom 3  senaste åren)
Då blev det vårstädning av käringen.....vilket jag är mycket nöjd med........VAD TYCKER NI ?????

43875-136
Sån här färg och frisyr hade jag förra våren.......

Nu måste jag minska på bilderna...ser att jag har använt
så mycket plats i bloggen....


Jag har använt 81% har bara kvar 1,94 mb
Vad händer när man använt alla 10,0 mb
ni som vet och kan det här kan ni ge mig tips
hur jag skall göra nu....?????

Kan man bränna allt på en cd om man själv vill ha kvar????
Johan ..supporten kan SÄKERT SVARA men vill få tips och råd av
er kära bloggläsare......

Tacksam för svar ..TACK PÅ FÖR HAND


Kommentarer
Postat av: Nalle

Jag ser inte bilden! Bara röda kryss! Kan det blivit något fel. Jag vet inte vad man gör när utrymmet tagit slut. Har oxå funderat på det.
Nalle

Postat av: Tycko

Svårt att kommentera när man inte ser bilden..... KOM IGEN MORMOR!!!

2006-04-23 @ 22:25:50
Postat av: Karin

Nalle har sett dom nya bilderna.....Hoppas TYCKO också ser och kommenterar....Tack för besöket i min blogg...

2006-04-23 @ 23:39:40
URL: http://www.mormors.blogg.se/
Postat av: Augustmolly

Very nice site!

2010-12-06 @ 11:34:49
URL: http://augustmolly.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback